Tuesday 26 June 2012

MY PROFILE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T...Salam 1 ukhwah dari saya buat pelayar-pelayar blog yang mungkin terjumpa blog ini..Selamat Datang saya ucapkan..Saya Shah Shukri a.k.a Along berasal dari Taiping,Perak..
Sekarang ni bekerja di Labuan dan sudah pun berumahtangga..Saya baru berjinak-jinak dalam Perniagaan Emas & Perak ini sejak 2,3 bulan yang lepas..
Sekalung penghargaan juga buat Sifu saya iaitu Puan Siti Zubaidah bt Abdul Shukor kerana memberi satu ilmu yang jarang sekali rata-ratanya menarik minat akhirnya saya berminat utk membuat penyimpanan,pelaburan,pemasaran untuk masa hadapan.
Ok,ini kad saya selaku Authorised Dealer yg bertanggungjawab menolong anda untuk membekal & membeli semula Jongkong,Syiling,Emas & Perak.
Nak ikutkan saya masih setahun jagung untuk kukuh dalam organisasi ini memandangkan saya berada nun jauh di Labuan,tetapi saya tetap tidak akan putus asa utk membuat strategi saya sendiri.
(*Blog ini masih lagi underconstruction,jadi dari masa ke semasa akan saya update*)


 http://www.gsr2u.com.my/shahshukri

Hadith Nabi Muhammad S.A.W:> Abu Bakar Ibn Abi Maryam menceritakan bahawa beliau mendengar Rasulullah S.A.W bersabda :, Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang tinggal dan boleh digunakan oleh umat manusia, maka simpanlah Emas Dan Perak. (Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal) Hadith Daif.

POTENTIAL FUTURE INVESTMENT...
FOR A BETTER & STABLE FUTURE...
INVEST IN GOLD & SILVER

No comments:

Post a Comment